Üzleti feltételek

Cégnév: Empleada s.r.o., Českobratrská 5, Praha 3 - Žižkov székhellyel, cégjegyzékszám: 28509331 cégbíróság/okmányiroda: Prágai Városi Bíróság, C részleg, betét 146774 a www.parfumeshop.hu internetes oldalon lévő termékek értékesítése.

1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF“) alapján a Empleada s.r.o. vállalat, amely székhelye : Českobratrská 5, Praha 3 - Žižkov, cégjegyzékszáma: 28509331, cégbíróság/okmányiroda: Prágai Városi Bíróság,C részleg, betét 146774 (továbbá „szolgáltató“) szabályozza a felek azon kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az olyan adásvételi szerződés által keletkeznek, esetleg azzal kapcsolatosak (továbbá “adásvételi szerződés”), amely a szolgáltató és más magánszemély vagy jogi személy közt jön létre (továbbá “vevő”) a szolgáltató internetes boltján. Az internetes boltot a szolgáltató a www.parfumeshop.hu oldalon üzemelteti, webes felületen keresztül (továbbá “a bolt webes felülete”).
1.2. Az üzleti feltételek továbbá szabályozzák a felek jogait és kötelezettségeit a szolgáltató … oldalon elhelyezett webes boltjának használata során (továbbá “weboldal”), valamint a további jogi kapcsolatokat. Az üzleti feltételek nem vonatkoznak az olyan esetekre, amelyben a vevő a saját üzleti tevékenységével kapcsolatosan rendel árut.
1.3. Az üzleti feltételektől eltérő rendelkezések az adásvételi szerződésbe foglalhatóak bele. Az adásvételi szerződésben szereplő eltérő rendelkezések előnyt élveznek az üzleti feltételekkel szemben.
1.4. Az üzleti feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és az üzleti feltételek magyar nyelven íródtak. Az adásvételi szerződés magyar nyelven íródhat.
1.5. A szolgáltató megváltoztathatja vagy kiegészítheti az üzleti feltételeket. Ez a rendelkezés nem érinti az előző üzleti feltételek hatálybalépésekor keletkező jogokat és kötelezettségeket.

2. FELHASZNÁLÓI FIÓK

2.1. A vevő az internetes oldalon történő regisztrációt követően beléphet a saját felhasználói fiókjába. A felhasználói felületről a vevő termékeket rendelhet meg (továbbá: “felhasználói fiók”). Amennyiben az internetes oldal felülete lehetővé teszi, a vevő regisztráció nélkül is megvásárolhatja a termékeket, közvetlenül a bolt webes felületéről.
2.2. A weboldalon történő regisztráció és a termékek megrendelése során a vevő köteles helyes és teljes adatokat megadni. A felhasználói fiókban lévő adatokat változás esetén a vevő köteles frissíteni. A felhasználói fiókban és a megrendelés során megadott adatokat a szállító helyesnek véli.
2.3. A felhasználói fiókba való belépés felhasználói névvel és jelszóval védett. A vevő köteles titokban tartani a bejelentkezéshez szükséges információkat, valamint tudomásul veszi, hogy a szolgáltató nem vállal felelősséget a vevő általi ezen kötelezettség megszegéséért.
2.4. A vevő nem jogosult harmadik személynek lehetővé tenni, hogy a felhasználói fiókját használja.
2.5. A szolgáltató megszüntetheti a felhasználói fiókot, ezt mindenekelőtt abban az esetben, ha a vevő már nem használja fiókját, valamint akkor, ha a vevő megszegi az adásvételi szerződés szerinti kötelezettségeit (beleértve az üzleti feltételeket).
2.6. A vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiókja nem lesz folyamatosan elérhető, ez legfőképpen a szolgáltató, vagy egy harmadik személy által végzett hardver és szoftver karbantartás esetében fordulhat elő.

3. 3. SZERZŐDÉSKÖTÉS

3.1. A bolt webes felülete tartalmazza az eladásra kínált termékek listáját, beleértve az egyes termékek árait is. A feltüntetett ár az adót, valamint az egyéb költségeket is magába foglalja. Ezek az árak mindaddig érvényesek, amíg a webes felületen fel vannak tüntetve. Ez a rendelkezés nem korlátozza a szolgáltatónak, hogy egyedi szerződési feltételek alapján kösse meg az adásvételi szerződést. Az áruház webes felületén elhelyezett összes értékesítési ajánlat nem kötelező érvényű, és a szolgáltató nem köteles megkötni az ilyen árukra vonatkozó adásvételi szerződést.
3.2. A bolt webes felületén a termék csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségek szintén fel vannak tüntetve. A csomagolással és szállítással kapcsolatos költségek összege csak abban az esetben érvényes, ha a termék Magyarországon belül kerül szállításra.
3.3. A termékek megrendeléséhez a vevő köteles kitölteni a bolt webes felületén feltüntetett megrendelési űrlapot. A megrendelési űrlap a következő információkat tartalmazza: Empleada s.r.o., e-mail: info@parfumeshop.hu, info@krasnevune.cz székhely Českobratrská 5, Praha 3 - Žižkov, cégjegyzékszám: 28509331, cégbíróság/okmányiroda: Prágai Városi Bíróság,C részleg, betét 146774
  • a megrendelt termék (a megrendelni kívánt terméket “belehelyezi” a webes felületen elhelyezett virtuális bevásárló kosárba),
  • az áruk beszerzési árának kifizetésének módja, a megrendelt áru kézbesítési módja és
  • a termék szállításával kapcsolatos költségek (továbbá “megrendelés”).
3.4. Mielőtt a vevő elküldené a megrendelést a szolgáltatónak, lehetősége nyílik átellenőrizni a feltüntetett adatokat, beleértve az esetleges hibák észlelését és javítását is. A megrendelést a vevő a “” gombra kattintva küldheti el a szolgáltatónak. A megrendelésben feltüntetett adatokat a szolgáltató helyesnek véli. A szolgáltató jelzi a vevőnek, hogy megrendelése feldolgozás alatt van, teszi mindezt elektromos posta formájában, a felhasználói fiókban vagy a megrendelés során feltüntetett e-mail címre (továbbá: “a vevő e-mail címe”).
3.5. A szolgáltató a megrendelés jellegétől függően (áru mennyisége, vételár, becsült szállítási költségek) mindig jogosult a megrendelőtől további megerősítését kérni a megrendeléssel kapcsolatosan (írásban vagy telefonon keresztül).
3.6. A szolgáltató és a vevő közötti szerződéses kapcsolat a megrendelés átvételétől érvényes (elfogadás), a szolgáltató elektronikus postán keresztül küldi a vevőnek, a vevő e-mail címére.
3.7. A vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató nem köteles adásvételi szerződést kötni, különösen olyan személyekkel, akik megszegték az adásvételi szerződést (beleértve az üzleti feltételeket is).
3.8. A vevő beleegyezik, hogy az adásvételi szerződés távoli kommunikáció alapján jön létre. A vevő az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges, a távoli kommunikációhoz használt kommunikációs eszközökkel kapcsolatos költségeit maga a vevő téríti meg (internetes csatlakozás, telefonhívások).
3.9. A vevő beleegyezik, hogy az internetes vásárlás befejezésekor elektronikus számla formájában kap bizonylatot, amely elektronikus formában hiteles. 

4. A TERMÉK ÁRA ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1. A termék árát és a termék szállításával kapcsolatos, az adásvételi szerződésben feltüntetett esetleges kiadásokat a vevő a következő módon térítheti meg:
készpénzes fizetés utánvétellel a vevő által a megrendelésben feltüntetett címen;
4.2. A vételáron felül a vevő köteles megtéríteni a csomagolással és szállítással kapcsolatos költségeket is. Amennyiben nincs másképp feltüntetve, a vételár magában foglalja a szállítással kapcsolatos költségeket.
4.3. Amennyiben készpénzes fizetést vagy utánvételes fizetést választ, a vételár az áru átvétele során kerül kifizetésre. Amennyiben átutalásos fizetési módot választ, a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől egy napon belül fizetendő.
4.4. Készpénz nélküli fizetés esetében a vevő az átutalás során fel kell, hogy tüntesse az átutalás jogcímet. Készpénz nélküli vásárlás esetén a vevő köteles a szolgáltató számlájára átutalni a vételár összegét.
4.5. A szolgáltató felkérheti a vevőt, hogy a vételár egész összegét fizesse ki még azelőtt, hogy elküldené a terméket a vevőnek, különösen abban az esetben, ha a vevő nem igazolta vissza a megrendelést (3.5).
4.6. A szolgáltató által az árukra vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók.
4.7. Ha az üzleti kapcsolat során megszokott, vagy ha általánosan kötelező érvényű jogszabályok határozzák meg, a szolgáltató az adásvételi szerződés alapján egy adóügyi dokumentumot állít ki – számlát. A szolgáltató adófizető. A számlát a szolgáltató a vételár megtérítését követően állítja ki, amit elektromos posta formájában küld el a vevőnek a vevő e-mail címére.

5. ELÁLLÁSI JOG

5.1. A vevő tudomásul veszi, hogy a … törvény alapján nem élhet az elállás jogával olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vevő személyére szabtak, olyan termékek esetében, amelyek rövid időn belül elromlanak, elhasználódnak, elévülnek, zenei és videó felvételek esetében, számítógépes programok esetében, amennyiben a csomagolást a vevő megsérti, valamint újságok, periodikus kiadványok és folyóiratok esetében.
5.2. Amennyiben az 5.1-es pont, nem érvényes, és egyéb esetek sem gátolják az elállási jogot, a vevő a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Az eladási szerződéstől való elállást az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül el kell juttatni a szolgáltatóhoz. Az elállási szerződést a vevő a szolgáltató postai címére vagy e-mail címére is küldheti.
5.3. Amennyiben az 5.2-es pont alapján a vevő él az elállási jogával, az adásvételi szerződés megszűnik. A terméket az elállási szerződés elküldésétől számított 14 munkanapon belül vissza kell juttatni a szolgáltatónak. A terméket sértetlenül és használatlanul kell visszaküldeni a szolgáltatónak, amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban.
5.4. Az 5.3-as pont alapján visszaküldött termék esetében a termék visszaküldésétől számított 15 napon belül a szolgáltatónak joga van felülvizsgálni a termék állapotát, különösen annak megállapítása érdekében, hogy a visszaküldött áruk nem sérültek-e meg, nem használtak-e, vagy nincsenek-e részlegesen elfogyasztva.
5.5. Amennyiben az 5.2-es pont alapján a vevő él az elállási joggal, a szolgáltató a termék felülvizsgálatát (5.4) követő 10 napon belül, legkésőbb azonban az elállási szerződés kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatéríti a vételárat. A vételárat nem készpénzben, a vevő számlájára téríti vissza. A szolgáltató jogosult a vételárat készpénzben visszatéríteni, a termék visszaadása során.
5.6. A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a visszaküldött termék sérült, használt vagy részlegesen elhasznált, a szolgáltató jogosult a vevővel szembeni kártérítésre. A szolgáltatónak joga van leszámolni az okozott kárt a vevő által igényelt, a termék vételárára vonatkozó visszatérítési igényből.
5.7. Amennyiben a termékhez ajándék is járt, a szolgáltató és a vevő közt létrejött ajándékozási szerződés magába foglalja, hogy amennyiben a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, a vevő köteles a termékhez mellékelt ajándékot a termékkel együtt visszaküldi a szolgáltatónak.

6. SZÁLLÍTÁS

6.1. Amennyiben az adásvételi szerződésben nincs másképp meghatározva, a szállítási módot a szolgáltató határozza meg. Amennyiben a szállítási mód a vevő igényei alapján kerül megegyezésre, az ilyen szállítási módhoz kapcsolódó kockázat és az esetleges további költségek a vevőt terhelik.
6.2. Amennyiben a szolgáltatónak az adásvételi szerződés alapján, a vevő által meghatározott címre kell szállítania a terméket, a vevő köteles a megadott címen átvenni azt. Amennyiben a vevő nem veszi át a csomagot, a szolgáltató tárolási díjat számolhat fel Ft (szóval Forint) értékben, ezen felül joga van elállni az adásvételi szerződéstől.
6.3. Amennyiben a vevő miatt ismételten ki kell szállítani a terméket, esetleg a vevő a megrendelésben feltüntetettől eltérő szállítási módot választ, az ismételt kiszállítás díja, illetőleg a más szállítási móddal történő szállítással kapcsolatos kiadások a vevőt terhelik.
6.4. A vevő köteles leellenőrizni a futártól átvett áru épségét és sértetlenségét, esetleges hiányosság esetében azonnal értesítenie kell a fuvarozót. Abban az esetben, ha a csomagolás sérült, és jogosulatlan behatolás gyanúja áll fenn, a vevő nem köteles átvenni a futártól a csomagot. A vevő az aláírásával igazolja, hogy a futártól való átvétel során a csomagolás ép volt.
6.5. A felek további szállítás soráni jogait és kötelezettségeit a szolgáltató egyéni szállítási feltételei módosíthatják abban az esetben, ha a szolgáltató adja ki őket.

7. FELELŐSSÉG A HIBÁKÉRT, JÓTÁLLÁS

7.1. A szerződő felek jogaira és kötelezettségeire a szolgáltató hibákért való felelősségét illetően, beleértve a garanciát, az általánosan kötelező erejű rendeletek vonatkoznak (leginkább a polgári törvénykönyv rendelete)
7.2. A szolgáltató felelős azért, hogy az árusított termék megfelel az adásvételi szerződésben szereplő termékkel, legfőképpen azért, hogy a termék hibátlan. Az adásvételi szerződéssel való egyezés azt jelenti, hogy a termék minősége és tulajdonságai megegyeznek az adásvételi szerződésbe foglalt paraméterekkel, a szolgáltató, a gyártó, vagy a képviselője általi leírással, esetleg az általuk létrehozott reklámmal, valamint megfelel a jogszabály követelményeinek, megegyezik a feltüntetett mennyiséggel, mértékkel vagy súllyal, és megfelelő arra a célra, amelyre árusítják, esetleg amire általánosan használatos.
7.3. Abban az esetben, ha a vevő az átvételt követően észleli, hogy a termék nem azonos az adásvételi szerződésbe foglalt termékkel (továbbá “nem egyezik az adásvételi szerződéssel”), a vevőnek joga van arra, hogy a szolgáltató ingyenesen és azonnali hatállyal az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotot érjen el, mindezt a vevő követelményeit kielégítve, vagy a termék cseréjével, vagy a termék javításával; amennyiben ez nem lehetséges, a vevő megfelelő árengedményt követelhet a termék árából, vagy elállhat az adásvételi szerződéstől. Ez nem érvényes abban az esetben, ha a vevő tudott a változásokról az átvétel során, valamint ha a vevő felelős azért, hogy a termék nem azonos az adásvételi szerződésben feltüntetett termékkel. Amennyiben a vevő a kézhezvételtől számított hat (6) hónapon belül észleli, hogy a termék nem egyezik az adásvételi szerződéssel, feltételezhető, hogy az eltérés az átvétel során is jelen volt, ha csak ez nem áll ellentmondásban a termék jellegével, esetleg nem bizonyítható be ennek ellentéte.
7.4. Amennyiben gyorsan romló, esetleg használt termékekről van szó, a szolgáltató a jótállási időszakban (garancia) felelős az olyan hibákért, amelyek ellentmondanak az adásvételi szerződésnek.
7.5. A vevőnek jogai vannak a szolgáltató felelősségéből eredő hibákért, beleértve a garanciát is, amelyeket a szolgáltató üzleti címén érvényesíthet. A reklamáció benyújtása attól a pillanattól érvényes, amikor a szolgáltató kézhez kapja a reklamált terméket.

8. TOVÁBBI JOGOK ÉS A SZERZŐDŐ FELEK KÖTELEZETTSÉGEI

8.1. A vételár kifizetését követően a vevő az áru tulajdonosává válik.
8.2. A vevő tudomásul veszi, hogy a webes felület programozott felszereltsége és egyéb elemei (beleértve a kínált áru fotóját) szerzői jogvédelem alatt állnak. A vevő vállalja, hogy nem fog olyan tevékenységet folytatni, amely lehető tenné számára, vagy egy harmadik fél számára, hogy jogtalanul beavatkozzon a webes felület programozott felszereltségébe és egyéb elemeibe, valamint, hogy jogtalanul használja ezeket.
8.3. A vevő nem jogosult olyan mechanizmusok, szoftverek vagy egyéb technikák használatára, amelyek negatívan befolyásolhatják az üzlet webes felületének működését a webes felület használatakor. A bolt webes felületét csak olyan mértékig megengedett használni, amely nem válik a további vevők és a szolgáltató jogainak rovására, valamint amely megfelel a rendeltetésének.
8.4. A szolgáltató a rendelkezés értelmében nem kötődik a vevővel kapcsolatos magatartási kódexhez.
8.5. A vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató nem vállal felelősséget harmadik fél beavatkozásából eredő hibákért, illetve a weboldal nem rendeltetésszerű használatából adódó hibákért.

9. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME ÉS ÜZLETI ÜZENETEK KÜLDÉSE

9.1. A vevő, aki magánszemély, személyes adatainak védelmét a törvény védi, amely a személyes adatok védelméről szóló, módosított változat.
9.2. A vevő beleegyezik a következő adatainak felhasználásával: név és vezetéknév, lakcím, az átutalás jogcíme, e-mail cím, telefonszám (továbbá csak “személyes adatok”)
9.3. A vevő egyetért azzal, hogy a szolgáltató feldolgozza a személyes adatokat a vásárlási szerződés jogainak és kötelezettségeinek megvalósítása céljából, a felhasználói fiók fenntartása és az információk és kereskedelmi jelentések küldése céljából.
9.4. A vevő tudomásul veszi, hogy személyes adatait (a regisztráció során, a felhasználói fiókjában, a webes felületről történő rendelés folyamán) helyesen és teljesen tünteti fel, valamint, hogy a személyes adataiban bekövetkezett bármilyen változásról köteles tájékoztatni a szolgáltatót.
9.5. A vevő személyes adatainak felhasználására a szolgáltató harmadik személyt hatalmazhat fel. Az árut szállító személyeken kívül a szolgáltató nem adja ki a vevő személyes adatait harmadik félnek a vevő előzetes hozzájárulása nélkül.
9.6. A személyes adatok határozatlan ideig lesznek feldolgozva. A személyes adatok elektromos formában automatizált módon, nyomtatott formában nem automatizált módon lesznek feldolgozva.
9.7. A vevő megerősíti, hogy a megadott személyes adatok pontosak, és tájékoztatták arról, hogy ez egy önkéntes személyes adatszolgáltatás.
9.8. Amennyiben a vevő úgy véli, hogy a szolgáltató vagy harmadik fél (9.5) a személyes adatai felhasználása során megsérti a magán és személyes jogait, esetleg törvényt szegnek meg az adatok felhasználásával, főként abban az esetben, ha a felhasznált adatok nem pontosak, lehetősége nyílik:
9.8.1. magyarázatot kérhet a szolgáltatótól vagy a harmadik féltől,
9.8.2. megkérheti a szolgáltatót, vagy a harmadik felet, hogy távolítsa el a létrejött állapotot. Különösképpen a személyes adatai blokkolását, javítási lehetőségét, kiegészítését vagy törlését kérheti. Ha a vevő kérése az előző mondat szerint érvényes, a szolgáltatónak vagy a harmadik félnek azonnal meg kell szüntetnie a hibás állapotot. Amennyiben a szolgáltató vagy a harmadik fél nem tesz eleget a kérelemnek, a vevő közvetlenül kapcsolatba léphet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósággal. Ez a rendelkezés nem jogosítja fel a vevőt arra, hogy saját kezdeményezésére közvetlenül a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz forduljon.
9.9. Ha a vevő tájékoztatást kér a személyes adatainak feldolgozásáról, a szolgáltató köteles ezt az információt megadni számára. A szolgáltató az előző mondat alapján köteles információkat szolgáltatni, ugyanakkor jogosult követelni az információszolgáltatáshoz szükséges költségeket.
9.10. A vevő beleegyezik, hogy a szolgáltató a termékeivel, a szolgáltatásaival vagy az üzleti tevékenységével kapcsolatos információkat az e-mail címére küldi, továbbá beleegyezik, hogy a szolgáltató értékesítési jelentéseket küldjön az e-mail címére.

10. KÉZBESÍTÉS

10.1. Amennyiben a felek nem egyeznek meg másként, az adásvételi szerződéssel kapcsolatos levelezés a másik félnek írásosan lesz továbbítva e-mailen keresztül, személyesen vagy a postai szolgáltató által (a feladó választása alapján). A vevőnek a felhasználói fiókjában feltüntetett e-mail címére lesz elküldve.
10.2. Az üzenet el van küldve: 10.2.1. elektromos postán történő kézbesítés esetén, amikor a beérkező levelező szerverre érkezik; az e-mailben küldött üzenetek integritását tanúsítvány biztosítja, 10.2.2. személyesen vagy postai szolgáltatón keresztül történő kézbesítés esetén a szállítmány fogadásával, 10.2.3. személyesen vagy postai szolgáltatón keresztül történő kézbesítés esetén, ha a címzett (esetleg a címzett által meghatalmazott személy) nem fogadja a szállítmányt, 10.2.4. postai szolgáltatón keresztül történő szállítás esetén a szállítmány letétbe helyezésétől számított tíz (10) napon belül, amíg a postai szolgáltató tárolja a levelet és felkéri a címzettet a levél átvételére. Mindez még abban az esetben is, ha a címzett nem tudott a letétbe helyezésről.

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉS

11.1. Amennyiben a weboldal használatával kapcsolatos kapcsolat vagy az adásvételi szerződés által létrehozott jogviszony nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor a felek egyetértenek abban, hogy a kapcsolatot a cseh jog szabályozza. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező érvényű jogszabályokból eredő jogait.
11.2. A szolgáltató az áruk kereskedelmi engedély alapján történő eladására jogosult, és az engedély nem vonatkozik más tevékenységre. A kereskedelmi ellenőrzést az illetékes kereskedelmi engedélyezési hivatal biztosítja.
11.3. Ha némely rendelkezések nem érvényesek vagy haszontalanok, esetleg ilyenné válnak, az olyan rendelkezések lépnek érvénybe, amelyek a leginkább hasonlítanak az eredeti rendelkezésekre. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy hatástalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Az adásvételi szerződés vagy az üzleti feltételek megváltoztatása írásos formát igényel.
11.4. Az adásvételi szerződést és az üzleti feltételeket a szolgáltató elektronikus formában archiválja, nem teszi elérhetővé.
11.5. A szolgáltató kapcsolattartási adatai: szállítási cím, e-mail cím, telefon.
Átalakító Parfüm keresése
Segítünk választani Kérdése van? Hívjon vagy írjon
Ingyenes szállítás 14 000 Ft felett
Vásárlás aggodalmak nélkül Pénzvisszafizetési garancia

Az ismerős illatot keresed?

Az átalakítóban megtalálod!